Bulizáás

2012.09.09. 21:49

szerző: bonyolultlány.

Sziiasztok!
Tegnap és ma buliztam a barátaimmal... mert velük önmagam lehetek.:$ :) Ők aztán  tudják mi a helykó...:) Tegnap whiskeyztünk, pezsgőztunk, boroztunk.:) Nagyon jóó volt^^ Jött egy cica tegnap .. és hozzámsimult. nagyon aranyos volt, gondolkodtam azon, hogy hazaviszem. dehát bnőmnél aludtam és nem igazán engedte volna meg h hozzávigyem azt a csöppséget. ma lementünk és nagyonjól éreztemmagam. bár amikor elindultunk, gábor ment bicózni és mellettünk ment el. a köcsög nem tudott köszönnii... kapja be a faszom.:D maberagadtam a liftbe.:S nagyon megijedtem , nem nyílt ki az ajtó.:/  na de megyek alucikálni
csókpuszi.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonyolultlany.blog.hu/api/trackback/id/tr904765282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása