Folytatás.

2011.11.17. 19:37

szerző: bonyolultlány.

              Hol is tartottam? Ja, hogy volt ez a barátom... hát nem is érdemes több szót róla mondani... kicsit tönkretett.. újra jött a szinglilét.. másfél évig élveztem minden percét, bár voltak bukkanók.. amikor rájöttem, hogy nem szabad megbíznom az emberekben... erőszakoskodtak velem. lefogtak 2en ... azt hittem hogy a barátaim ... dehát hinni a templomban kell. rájöttem... nagyon sok fiú velem csalta meg a bnőjét úgy, hogy  én nem is tudtam róla. mai napig bánom, és ezúton, ha valaki rámismert akkor bocsánatot kérnék tőle . Rengeteg dolgon voltam túl.. sok megrázó dolgon, de nem is gondoltam volna, hogy ekkora dolog érhet, mint most.
             Elvesztettem az unokatestvérem, vagyis csak úgy h elment pestre anyukájához és eddig ugye mindig vele voltam. Ő vigyázott rám. Együtt éltük át abban a pár hónapban a hülyeségeket... Együtt fagytunk majdnem meg, amikor kidobtak otthonról.:D Istenem. Együtt buliztunk.Együtt mentünk nyáron mindenfele , amikor nem melóztam.aztán az lett a vége h felment anyukájához, úgy, hogy el se köszönt. Nagyon hiányzik.. vele még együtt pisiltünk, együtt fürödtünk egy kádban, együtt kakiltunk.:DD mindent együtt csináltunk, szval úgy éreztem h elhagyott valaki akit szeretek.:/ mindegy.. ez mai napig így van.
                  Aztán melóhelyemen is folyamatosan baszogatnak.. mindenki rólam beszél... csicskáztatnak.. és aztmondják h én nagyon nemillek oda.. hát megkapják amitakarnak. fél év után otthagyom ezt a szart..:/ nemtudom még mikor, de ki szeretnék lépni mert így suli mellett elviselhetetlen melózni.. ezt a sulit is itt akarom hagyni. már új életetet szeretnék jó messze, mondjuk Pesten. Új emberekkel, új külsővel.. csak egy valakit szeretnék a családon kívül mellettem tudni..persze barátaimon kívülis , mert ők kellenek.:$ ...........az pedig a barátom, aki mellettem volt az elmúlt 3 hónapban. olyan aranyosan ismerkedtünk meg.:D összetévesztett facebookon valakivel és megbökött.:D aztán taliztunk.. nagyon féltünk egymástól.:D aztán egyszer csak lekapott és azóta elmúlt ez a félelem. csak boldogság van.:$ annyira örülök neki... lehet, hogy az élet így próbálja pótolni azokat a dolgokat, amik kimaradtak az életemből.:$ :) Nemrég felmentem Pestre mert DNS vizsgálatot csináltattunk. kiderült, hogy 16 évig hazugságban éltem. Anyám mindig is hazudott nekem...:/ hát igen, ez ilyen. Most keressük az apát ... ma felpofoztam anyám... persze h ide tolja a képét.. tudja h mennyire utálom.:@ elegem van ebből a k.rvából. ezek után örülnék ha a gyerekem nem köpne le...ez nem anyának való, dehát már ezen is túl vagyok szerencsére. kicsim segített ezen is túlesni. ő mentett meg.. nélküle lehet, hogy már egy intézetben lennék.:/ idegsebészeten.:DDD persze a barátaim is sok-sok lelki erőt adtak, amit nekik is nagyon köszönök.:$ Nem lennék nélkülük sehol. Olyan boldognak érzem magam.:) Most nagyon jó minden, bárcsak így is maradna.Csak ne lennék beteg ..... mert most nagyon azvagyok.:( Mindegy pár napon belül ennek is vége és minden jólesz. ezentúl mindennap, ha gépnél vagyok leírom nektek a napjaim.:) Csókpuszi.<3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonyolultlany.blog.hu/api/trackback/id/tr733390664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása