Az élet fájdalmai:)

2012.09.08. 10:35

szerző: bonyolultlány.

Kb. 1 hónapja barátnőm bejelentette, hogy ő kimegy kurvának Németországba. Nem támogattam az ötletét. Tegyük hozzá, hogy zűrös a lány, de nagyon. Lent van egy pincében a házuk aljában. Ott lakik, mert az apjáék leköltöztették. Magának intézte el.. lehet, hogy tényleg meg is érdemelte. A hatostelepi cigányok fontosabbak voltak neki mint én, aki 4 évig mindig segítettem neki ahogy tudtam. Nagyonszerettem. Komolyan...dehát drogos kurva lett, ami nekem már nagyon nem tetszik. Eldobta a barátait és olyan emberek közé ment, akikhez nem kellett volna. Remélem jól szétbasszák... Már felcsinálták... bár nem tudom hogy így hogy tudna kimenni kurvának. Biztos kirugdossák belőle a gyereket. Nagyon fantasztikus. Hogy tud egy ember ennyire kifordulni magából? Nem bírom megérteni. Miért kell mindent eldobni? Olyan rosszul esett az, amiket mondott nekem... sőt.. rámhívta a cigányokat, hogy verjenek meg... hát ez barátnő volt valaha is? Mostmár úgy érzem, hogy csak kihasznált. A nagynénémék (akikkel élek) örökbe akarták őt fogadni azért, hogy rendbe jöjjön az élete. De ő elutasította, mert jobban esik neki az hogy mindennap bulizik, szétszívja magát és 10 ember dugja egyszerre. Hát remélem hogy büszke magára. Többet nem akarok se hallani róla, se beszélni vele. Még annyit sem ér a lány, hogy a nevét kimondjam. Sajnos ilyen szintre tudnak süllyedni az emberek. (N) Nagyongáz... Szerintetek is?:) 
Csókpusz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonyolultlany.blog.hu/api/trackback/id/tr954762674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása