Sziasztok. Ez a nap egyszerűen őrjítő volt. Egész nap szappanoperákat néztem az ágyban miközben arra gondoltam, hogy mások rohadnak a sulipadban és melóznak... olyan gonosz vagyok.:( 
    Beteg vagyok. Fáj a fejem, a hasam, és kiütéses lettem egy gyógyszertől amit a nőgyógyász felírt. Gratulálok magamnak már megint.:/ Rengeteg pénztől esek el.:( Ma is melóznék...dehát nem lehet mert megfertőzöm a kaját.. mindegyis, nemsokára úgyis elmegyek.. csak még nem találtam ki, hogy hogy mondjam el ezt a nagyfőnöknek. Én nagyon szeretem, de már benne se tudok bízni... rájöttem, hogy ennél a cégnél mindenki egy kétszínű kis dög.:/ 
     Elterveztem, hogy megkeresem a biológiai apám.... 1. jelöltem. Winkler László, akiről semmit sem tudok .... MÉÉÉG. Csak annyit, hogy ezzel a k.vával együtt dolgozott 16-17 évvel ezelőtt. hmmm. vagy a benckiserben vagy a bricket gyárban . Kívánjatok sok szerencsét a kutatáshoz.:D Nagyon érdekel ez az emberke. Csóókpuszi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonyolultlany.blog.hu/api/trackback/id/tr73394642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása