Első edzés

2012.09.14. 20:37

szerző: bonyolultlány.

Sziasztok!
Túl vagyok az első edzésen. Szerda óta lázas vagyok és csak azért jártam suliba hogy mehessek ma táncolni. juuhééj. megvolt az első tánc:D és nagyondurva. lehet, hogy nem kellett volna a haladóba mennem. :D Mindegy.. majd beleszokok. mindent meg lehet szokni. :) Tegnap felhívtam gábort... bocsánatot kértem és megnyugodott a kis lelkem most.. még mindig szeretem.. őrülten, de hát ő meg le se szar pedig most szakítottak nőjével. hálistennek... lehet, hogy isten is úgy akarja, hogyha én nem lehetek boldog vele akkor ő se legyen senkivel.:D remélem hamarosan -10kgot ledobok.. nagyon jó lenne.:$ nagyon örülnék neki.:D nemsokára randim van. 2 óra és találkozok imivel. fogalmam sincs h mit akarhat. félek hogy ő is csak azért találkozik hogy meghúzhasson. hát ha igen, akkor csalódni fog. engem nem lehet olyan könnyen megkapni... főleg annak nem akivel komolyan gondolom.:) szurkoljatok nekem, hogy menjen a tánc*.* megyünk versenyre nemsokára. ájjááájj. jókedv 10.:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bonyolultlany.blog.hu/api/trackback/id/tr874777834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása